Όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί επιλέγουν το ΟΝΕΙΡΟΔΡΑΜΑ για την ψυχαγωγία των παιδιών στο χώρο του σχολείου.

Περίπου 300 σχολεία παρακολουθούν τις παραστάσεις κάθε χρόνο, 

ακόμη και την περίοδο που τα σχολεία ήταν κλειστά, το ΟΝΕΙΡΟΔΡΑΜΑ παρουσίαζε τις παραστάσεις ζωντανά, με την άμεση διάδραση των παιδιών μέσω πλατφόρμας και έτσι έδωσε την ευκαιρία σε σχολεία της περιφέρειας να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν στις παραστάσεις “Τα παιδιά του δάσους”, “Οι μύθοι του Αισώπου”, “Το δέντρο της ζωής”

Στο χώρο του σχολείου τα παιδιά όχι μόνο αποφεύγουν τον κίνδυνο και το κόστος μεταφοράς αλλά έχουν την δυνατότητα να κατανοήσουν πως η θεατρική δράση δεν απαιτεί απαραίτητα ένα μεγάλο θέατρο με πολλά σκηνικάφώταηθοποιούς (υπερπαραγωγήπως η θεατρική δράση χρειάζεται κατ’ αρχήν φαντασία και διάθεση έκθεσης

Έχουμε παρατηρήσει πως η φαντασία των παιδιών εξάπτεται περισσότερο όταν η παράσταση είναι λυτή”, πολλές φορές στο τέλος της παράστασης τα παιδιά εκφράζουν την επιθυμία να συμμετέχουν ή να δημιουργήσουν και εκείνα μια θεατρική παράσταση στο χώρο του σχολείου.

Είναι γνωστό πως η συμμετοχή των παιδιών σε θεατρικές ομάδες τα βοηθά όχι μόνο στην κοινωνικοποίηση αλλά και στην επικοινωνίαστην ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως το τραγούδιο χορόςη κίνησηο λόγος.

Μια θεατρική παράσταση στο χώρο του σχολείου δημιουργεί την αίσθηση της οικειότητας στα παιδιά και δίνει την ευκαιρία στον εκπαιδευτικό να συζητήσει με τα παιδιά τη διαδικασία δημιουργίας μιας θεατρικής παράστασης

  • Τα παιδιά νοιώθουν πως είναι μέρος” της διαδικασίας.
  • Νοιώθουν την παράσταση ως κάτι οικείο